Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: “Vodafone olarak, müşterilerimize sunduğumuz bağlantı deneyimini iyileştirmeye yönelik dijital çözümleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en iyi uçtan uca dijital deneyimi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’nin sesli yanıt özelliğini tüm müşteri segmentlerinde canlıya aldık. Aylık ortalama 4 milyon çağrı karşılama kapasitesine ulaşan TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerimiz işlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabiliyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye ve müşterilerimize ihtiyaç duydukları her an en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz.” TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerin işlemlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabildiği bildirildi.
Related Posts
Savaş gerilimi New York borsasını olumsuz etkiledi
- Mehmet Karaman
- 24 Kasım 2024
- 1 min
- 0
New York borsası açılışta Dow Jones endeksi yüzde 0,34 azalarak 43.243,27 puana indi. S&P 500…
TÜSEDAD’dan çiğ süte zam talebi: ‘Dengeli fiyatlar sağlanmalı’
- Mehmet Karaman
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
TÜSEDAD, 1 litre soğutulmuş çiğ süt tavsiye fiyatının litre başına 22,40 TL olarak açıklanmasını önerisinde…
Mudanya Belediyesi Zeytin ve Zeytinyağında Yeni Bir Marka Oluşturuyor
- Mehmet Karaman
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Mudanya Belediyesi, kendi arazilerinde yetiştirdiği zeytinlerden elde ettiği zeytinyağını markalaştırmak için çalışmalara başladı. Belediye Başkanı…